maandag 20 februari 2023

 Op maandag was mijn schouder al een stuk minder pijnlijk en ging ik met Dean wandelen want de zon scheen en hij had pas laat in de namiddag les.

Dinsdag kregen mijn nagel(tips) een rood kleurtje en werd tegelijkertijd mijnen uitgroei bijgewerkt.

Woensdag avond gingen we naar Burger King langs de E40 in Heverlee, Kane's (verjaardags) keuze. Lekkere frietjes en een long chicken voor mij ! De zon scheen de hele dag zodat de zonnepanelen kortelings een eerste certificaat opbrengen !

Donderdag avond bij de kiné fameus afgezien en daar nog voor betaald ook ;-) Mijn bekken doet pijn, mijn rug ook en mijn bovenrug is één blok beton ...

Vrijdag een stevige wandeling gedaan met mijn Aigle laarsjes. De Anti tank gracht route was avontuurlijker dan gewoonlijk met een verzakt stuk vlonderweg én veel water dat al eens moet overbrugd worden, gelukkig dat er reeds een "dammetje" voorzien was ! Ideaal om bij te tetteren en daarna genoten van een broodje bij " De Buren". 

En ik vrees dat de infiltratie al uitgewerkt is, heb al meerdere malen pijnscheuten gehad. Wat nu ? Opnieuw naar Imelda ? Pffff !!!

Ik ben begonnen met Zweeds leren via Duolingo, ben al jaren into Zweeds en ik heb er nu de tijd ervoor !

was dit olie op het water tijdens de wandeling ?

alle deuren van onze keuken zitten vol vlekken die niet meer weggaan, dat moet veranderen ...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

engelbewaarder...

We genoten van de ballen van Wim : kippenbal met spinazie in, stoemp en wortelen uit de oven levering omheining materiaal ! Maandag naar de ...