maandag 21 november 2022

verwenweekje

 Heb nooit begrepen waarom je je kostbaarste bezit achterlaat bij wildvreemden en er nog veel geld voor betaalt ook !!! Momenteel heel wat crèches die gesloten worden wegens wantoestanden e.d.

Dinsdag ging ik langs bij de pedicure, ik wandelde er te voet naartoe want op hetzelfde adres als mijn kiné ! Mijn voetjes zijn weer helemaal zacht en eeltvrij.

Woensdag was het heel ff ambras met bonneke. De Krunkel (onze huisarts) reed net voorbij toen ik thuiskwam en stopte om te zeggen dat bonneke haar suiker veel te hoog staat en dat ik met haar naar de verzekering moet a.s vrijdag om 11u want dat ze daardoor helemaal over haar toeren is. Het "fameuze meisje belandt op de auto na afstappen van de bus en oversteken zonder kijken met gsm in de hand" ongeval is ondertussen een jaar geleden en nog geen uitsluitsel laat staan herstellingskosten terugbetaald en het is ook kut dat een mens elke dag daar passeert waar het is voorgevallen...

Na de middag belde ze me op en toen bleek dat ik niet kon vrijdag om 11u, "dat ik ook nog een leven heb", brak de hysterie los waarop  ik het gesprek beëindigde... Sorry maar mijne rekker sprong op diene moment. Het is voortdurend dat ik met alles akkoord ga en alles laat vallen en alles meebreng wat ze vraagt etc etc en het was ineens genoeg voor mij.  Manlief to the rescue, hij rijdt op vrijdag. We sms'ten nog ff maar het hoefde voor mij ff ni meer... Rond half 4 stond ze aan de deur om zich te verontschuldigen.

Ik zou gaan schrik krijgen om te verjaren... vorig jaar was november tot half december een helse periode van taxi spelen aan 160 km/u voor haar en nu dit weer ...

Donderdag was leuk want klantjes weten dat ik verjaar deze week en geven een kadootje ; van de ene 3 witte roosjes plantjes en een kaartje en van de andere Yankee Candle theelichtjes en lange lucifers, plezant !!!



Vrijdag genoot ik van 1.5u me time tijdens de maandelijkse nagelsessie, ik koos deze keer voor groen, voor het eerst sinds lang geen tips of tekeningetjes maar allemaal volledig in dezelfde kleur. Ik kijk al uit naar mijn kerstnageltjes !!! En ik vond een mooi rendier, ik betaalde er niet voor maar deed aan ruilhandel, een artikel uit mijn FB kerstwinkeltje in ruil voor het rendier !


En mijn ringmeter kwam toe, tenminste dat was de bedoeling want de envelop was leeg... blijkbaar was ik niet de enige die dit voorhad, Juwelen Ellement stuurt een nieuwe op !


pootjes gekregen of iets misgelopen bij de Post ? Wie zal het zeggen ?

En ik had weer een migraine attakske met een mottig gevoel, is nu al de tweede keer nadat ik iets pikantig at ...
Zaterdag reden we naar Floralux in Ham, ik zag er naar uit en de verwachtingen werden ingelost, amai, zoveel keuze en vooral zo goedkoop !!! Het rendier dat ik gisteren verkreeg door ruilhandel zou me 24.5 euro gekost hebben, kom ik datzelfde toch wel ni tegen bij Floralux zeker voor de HELFT van de prijs !!! En ik scoorde ook nog 3 theelichten houders en theelichtjes. Dit was zo de moeite en we lunchten nog lekker ook !




En om 18u30 hadden we gereserveerd in de Kapelhoeve waar ik mijn jaarlijkse "trio van kroketten" bestelde, voor Dean kaaskroketten, Kane koninginnehapje en voor manlief een steak champignon roomsaus. Genieten !



Zondag kwamen er nog enkele dingen bij in mijn kerstwinkeltje en veranderde de vensterbank in de keuken in een sneeuwtapijt met zwarte rendieren en rode theelichthouders ! Het begin is er !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...