maandag 26 september 2022

schouder miserie

 Op maandag gebeurde er niet veel, Kane nam een ziekendagje wegens migraine, hopelijk éénmalig wegens oververmoeidheid (was zelfs met aura aan rechteroog de dag ervoor) Ik keek voor een groot deel naar de begrafenis van Queen Elizabeth, de plechtigheid in Westminster Abbey met prachtige hymnen gezongen door een koor en orgelmuziek, de doedelzakken en trommels, kippenvelmomenten... ik heb écht wel Engels bloed denk ik dan... Dean had zijn allereerste les op de hogeschool en mocht al direct plaatsnemen tussen 249 anderen in een aula.

Op dinsdag had hij les tussen 10 en 12 en van 17u tot 18u, gekke uren en rooster, op kot gaan zou handig zijn.... Woensdag miste hij bijna zijn trein van 7u21 en Kane was pas thuis na 14u dankzij de bussen staking, het openbaar vervoer is en blijft een ramp in België !!!

Donderdag morgen deed ik het lampje aan op mijn nachttafel met mijn linkerarm en meteen voelde ik dat dat een slechte beslissing was want de pijn schoot in mijn schouder, dat werd dus een dagje afzien op het werk.

Ook op vrijdag deed die schouder nog pijn en daarbovenop kwam nog migraine die dankzij een superpilletje weg was toen ik om 13u bij de nagelmadam zat. Dean's eerste hogeschool week zit erop en eindigde met een namiddag labo. De lessen vallen mee, ernaar toe raken minder, misschien dat hij een fiets gaat huren bij UCLL zodat hij al niet moet wachten op een bus om naar het station te raken.  Afwachten wat volgende week geeft want de lessenroosters wisselen elke week...

ochtend foto

Ook op zaterdag deed die fokking schouder nog pijn, ik ging met bonski naar Botanica want ze had een bloempot nodig. En ik ging op café, dronk een gratis Cola Zero en kwam thuis met 20 euro.... ik verkocht een doos herfstdeco aan iemand die ik ken met een café dus ! Het regende gans de dag.


Zondag was de schouderpijn voor 95% weg, oppassen blijft de boodschap. De kussens van ons tuinsetje zijn al gewassen en opgeborgen met pijn in het hart... De hangmat staat (voorlopig) nog ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...