maandag 19 september 2022

a whole lot of rain

 De week begon slecht met onze te betalen belastingaangifte die maandag in mijn mailbox belandde, een pak minder te betalen dan vorig jaar (met dank aan Corona toen)

Dinsdag 3 berichten in mijn mailbox om me uit te nodigen voor de herfstbooster, ik mocht zelf een datum kiezen, ik deed verschillende pogingen maar kreeg telkens foutcode 500. Het vaccinatiecentrum in Rotselaar is nu de place to be. Toen het uiteindelijk wel lukte bleek geen enkele datum tussen volgende week maandag en 19/10 beschikbaar. Mail gestuurd naar vaccinatie centrum, ze reageerden snel en raadden me aan telefonisch contact op te nemen.

Donderdag lukte het dan ineens wel, er waren amper dagen beschikbaar en na 18u bijna niks meer, dus werd het donderdag 13/10 om 18u12, samen met manlief.

Vrijdag ging ik 1.5u wandelen, op het eind op enkele honderd meters van huis wolkbreuk mét donder en felle regen en hagel, ik was nat tot op mijn vel, dankzij mijn paraplu was het nog grappig !

Nieuwe vaste plantjes 


Zonnekruid

Kokarde

Meisjesogen

Bergamot

Cortaderia Rosea oftewel roze pampasgras, benieuwd...

nen adoptee van enkele jaren geleden krijgt bloemen

grootmoeder's oorbellen oftewel de fazantenbes

mooi ingegroeid stukje border !

Op vrijdag had ik in de ochtend eindelijk nog eens het kot voor mij alleen : manlief aan het werk en de kids naar school, Dean voor de allereerste keer naar UCLL voor een welkom moment van 9u tot 11u30

Het was eindelijk tijd voor zijn jaarlijkse game party t.g.v zijn verjaardag. Met 3 maten een nachtje door doen , het was iets voor 6 toen het (eindelijk) stil werd. het regend veel en fel ook op zaterdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...