zaterdag 2 juli 2022

Kane door naar het vierde en Dean zijn middelbare carrière zit erop !

 Maandag moest Dean zijn gehuurde boeken (van Chemie en Wiskunde) inleveren om half 9... Kane ruimde het snoeisel voor een deel op en prepareerde het stuk waar ons kippenhok opstond  met de frees want daar moet nog gras gezaaid worden.

En toen bleek dat mijn nieuwe leesbril de oorzaak was van mijn "rare" hoofdpijn die tot afgelopen maandag duurde... Voorlopig gebruik ik mijn oudere exemplaren en met de nieuwe zal ik terug langsgaan bij Pearl maar dat lukt niet meer deze week...

Ondertussen werd de luchthaven parking geboekt en kocht ik online 3 visitor Berlin Welcome Cards !

En toen rook mijn Dyson stofzuiger verbrand... de live chat opgestart en hij wordt onder garantie verstuurd en gerepareerd. En nu maar hopen dat het hier bij blijft en dat er geen andere stukken meer volgen...

Op woensdag avond was er proclamatie voor onzen oudste in DBH, hij kreeg er zijn getuigschrift secundair onderwijs, ik liet een traantje en praatte nadien bij met één van Dean's maten zijn mama. Er was een hapske en een drankske. Man man die 6 jaar zijn gevlogen, ik zie hem nog vertrekken met zijn fietske naar de "grote school".... en nu is hij klaar voor de volgende stap !



Donderdag ochtend (30/6) reden we naar de luchthaven, Kane bleef achter bij bonneke...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

engelbewaarder...

We genoten van de ballen van Wim : kippenbal met spinazie in, stoemp en wortelen uit de oven levering omheining materiaal ! Maandag naar de ...