maandag 18 april 2022

in plantjes "mood"

 Maandag rustdag dus wat gelezen, wat Digi gekeken, beetje Netflix en onze oprit onkruidvrij gemaakt (dat was weer net genoeg voor mijn rug...)

Dinsdag ochtend wou mijn otoke ni starten van den eerste keer, en bij de tweede poging was het met heel veel "gekuch" en extra gas geven. Ik raakte tot bij mijn klant en ook terug 4u later, thuis vloog hij aan de "lader".

Woensdag naar de markt gereden, speciaal voor verse garnaalkroketjes en ik had geluk want het viskraam stond er maar alle anderen die ik had gehoopt niet (bakker en plantjes)

Donderdag was een off day, ik bezeerde m'n linkerschouder in de auto door mijn rechterspiegel droog te maken, na de middag deed mijn rug pijn en mijn energiepeil zakte onder nul ; de fitbitcijfers liegen er niet om : amper 16.000 Normaal tussen de 18 en 20.000

Vrijdag was het iets beter met de schouder, na de wekelijkse boodschappen trok ik na de middag naar een lokaal tuincentrum waar het file was om geparkeerd te geraken, ik had gelukkig nog een plekje in de berm. Mensen zien de zon en willen direct vanalles kopen om te planten terwijl er zoiets bestaat als "ijsheiligen" in mei... Ik koop pas buiten plantjes (éénjarigen) half mei... maar ik kocht wel een muntplant én 9 bloempotjes voor binnen zodat ik mijn mini's kan verpotten ! Ik zit helemaal in binnen plantjes "mood", het is dan ook een plezier om alles te zien groeien, ze blijven niet lang mini !

pannekoekplantjes in mijn nieuwe houder van Jysk

Het gaat goed met de zonnebloemen !

Nieuwe aanwinst van https://www.pupplants.store/

Tijdens het weekend werd alle rommelmarkt kleding gesorteerd volgens maat en geprijsd, nu de rest nog. Er staat een zak klaar voor de kleding container én voor de kringwinkel ! Zaterdag en zondag genoten we van vleesjes op de bakplaat, gezellig tafelen en praten. Ik genoot voor het eerst van het zonnetje en las mijn boek uit op 2 dagen !
Zondag aten we voor het derde jaar op rij ontbijt van Ziggy's Poezenparadijs, het was weer de moeite ! Levering iets voor 10u.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...