maandag 11 april 2022

blood scare



 Maandag was een donkere en regenachtige dag, ideaal om Digi te kijken en wat te lezen. De Mol en BZV zijn vaste kost op maandag !

Dinsdag lag er bij mijn klant een hoopje boeken/romans klaar om mee te nemen, da's tof  en het waren nog goeie ook ! De nieuwe afvoerpomp werd geïnstalleerd dus onze handafwas dagen zijn gelukkig geteld !

Op donderdag was ik weer blij dat de werkweek gedaan was, lucky me ! Mijn rug speelt weer op de laatste weken... Toen ik thuis kwam, stond mijn nieuwe rek in mekaar en kon ik het op zijn plaats zetten.



Met de grellige wind van donderdag verloor mijn tuinkast een deur die niet meer kan gemaakt worden, de binnenkant was ook al fel versleten dus ga ik op zoek naar een nieuwe en nu mag het stoppen want dat zijn 3 defecte stuks !

Vrijdag naar de huisarts voor de jaarlijkse bloedcontrole. De resultaten staken na de middag al gedeeltelijk in mijn mailbox, de volledige uitslag was er rond 17u. Verschillende resultaten waren te hoog zodat ik me wat zorgen maakte en haar zaterdag ochtend opbelde maar er was geen reden om ongerust te zijn, ik moet nog meer water drinken blijkbaar ... Mijn cholesterol waarden zijn beter dan vorig jaar (a ja ik snoep al een dikke maand ni meer). We kunnen weer een jaartje verder !

Zaterdag namiddag deden we onzen oudste weg naar zijn vriendin en gingen daarna "auto shoppen", manlief is toe aan een nieuwe lease wagen en moet zelf prijzen gaan vragen, tot op heden was het huismerk van de firma waar hij werkt Peugeot maar nu kan er vrij gekozen worden. Zijn oog was gevallen op de Toyota Rav4 Plug in Hybride en de Hyundai Tucson Plug in Hybride. Stond er toch wel een rode Yaris Cross achteraan op de parking bij Toyota zekers... Moest ik daarvoor het budget hebben... De Hyundai krijgt de voorkeur wegens een strakker interieur. Levertermijn is een tegenvaller want 1 jaar (bij Toyota 7 maand)

Zondag haalde ik 2 bakken rommelmarkt kleding uit de kelder om die daarna naar boven te brengen waar de rest zich bevindt. Een gedeelte werd al geprijsd, onze slaapkamer ziet er nu wel ni uit met al die spullen die voor verkoop zijn maar da's maar voor een kleine maand en dan is het zover !!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...