zondag 6 maart 2022

rustig weekje !

 Maandag niet veel meer gedaan na thuiskomst behalve uitpakken, mailbox leegmaken, wat Netflixen en genieten van een lekker badje.

De werkweek was leuk want alle huizen waren leeg, de bewoners allemaal op vakantie dus kon ik wat freestylen en extra aandacht geven aan de poezen want die waren de ganse week alleen en vonden wat aandacht héél aangenaam !

Zaterdag pizza party voor onze jongste samen met mijn broer en ouders, lekker en gezellig bijgepraat !

De zon liet zich veel zien deze week en dan begint het te kriebelen om onkruid en dode bladeren etc. weg te doen en plantjes te kopen maar ik laat me niet verleiden want het is nog véél te vroeg en het kan nog serieus vriezen/sneeuwen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...