donderdag 6 januari 2022

administratieve rompslomp

 woensdag 29/12/2021

Te voet (alweer ja) naar The Flat Iron, een gebouw in de vorm van jawel een strijkijzer dat in 1902 het hoogste gebouw was in NY. Jammer genoeg stond het in de steigers zoals heel veel gebouwen in NY.



Bij een "Bread and Butter" vulden we nog eens een bakje van het buffet.



En ik wou wel eens zien wat "Magnolia Bakery" in de aanbieding had : we kochten er brownies, een chocoladepudding en nog één en ander en het was de moeite vooral de brownies waren mega yummie !


een klein deel van den toog


's Avonds probeerden we online in te checken bij United Airlines maar het lukte van geen kanten, we vulden onze Passenger Location Forms in en pakten al één en ander in. Ons avondeten gingen we afhalen achter de hoek bij Burger World. Amerikanen hebben dus écht geen verstand van frieten bakken hé, dat hebben we heel de week mogen proeven...

Gelukkig dat we toen nog niet wisten wat ons de dag nadien te wachten stond (of hoe rot ik me ging voelen)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...