maandag 22 november 2021

en toen was ik weer een jaartje ouder !

 Op dinsdag deed ik mijn moeder weg naar en haalde haar terug op van het rusthuis van de bomma, het was crea tijd en ze keek er wel naar uit. Nadien bleek dat het veel te druk was geweest omdat er andere activiteiten tegelijkertijd werden georganiseerd, wat een klucht is dat daar !

Ondertussen werd er heen en weer gemaild/gebeld met verzekering en politie. De auto werd ondertussen door de verzekering naar de garage getakeld waar hij onderhouden wordt en de tegenpartij heeft -gelukkig- een familiale verzekering. Ondertussen was er nog telefonisch contact met het slachtoffer. Die is er goedkoop van afgekomen met enkel een hoofdwonde, hersenschudding en een breuk die vanzelf moet helen. Het is nog maar de vraag of de auto kan hersteld worden...

Donderdag ging ik naar de kiné waar mijn schouders werden behandeld, ik zit weer goed "vast" en dat zie ik de komende weken niet gauw veranderen, 's avonds sprong mijn broer binnen om zijn kado af te geven : een bling bling rendier met lichtjes op batterijen. Het was leuk werken door de kadootjes voor mijn verjaardag !

Vrijdag avond was ik kapot : eerst mijn ouders naar het vaccinatie centrum gebracht, terwijl broodjes gaan halen, tussenstop bij de apotheker. Terug thuis haalde een vriendin me op om naar een tuincentrum te gaan met een zalige kerstmarkt en dan door naar Stonemanor. Terug thuis naar Bizou waar ik 3 small jars kocht van Yankee Candle en als afsluiter naar Delhaize. Terug thuis alles weggezet en gegeten om daarna naar mijn ouders te trekken voor wat admin.  Bij thuiskomst een pakje van Hallmark met daarin een leuke kaars, kado van een andere vriendin. De hele dag door sms, Messenger berichten en Whatsappekes en de dag was keileuk begonnen met een kaartje van elk van mijn mannen !


extra kerst shop budget

Zaterdag avond werden we getrakteerd door een klant van me ter gelegenheid van mijn verjaardag. We trokken naar De Buren in Haacht waar ik de crunchy chicken burger nam, beetje vreemd om enkel een burger op je bord te krijgen ... Netjes ons mondmasker op naar binnen en buiten en onze Covid Safe werd gescand. De avond ging te snel voorbij want er was nog zoveel om over te praten.
Zondag poetsdag en dozen kerstmis uit de kelder laten halen, ik sleur zelf geen enkele doos want het gaat momenteel heel goed met mijn lijf ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...