maandag 18 oktober 2021

virale infektie

 Op maandag de ganse dag niksen in de zetel. Dinsdag 4u werken en thuiskomen met een zere rug en de blessure van 2017 aan mijn schouder die weer heropflakkert, dan maar de namiddag in de zetel. Kane is gans de week afwezig : hij is op GWP : geïnegreerde werkperiode ! Hij verblijft in Genk in een jeugdherberg.

Woensdag deden mijn polsen pijn, mijn oren, mijn kaakgewrichten en knieën. Denk dat heel mijn lijf ontstoken is... Donderdag had ik druk op mijn oren en hoofdpijn 's avonds en ik werd op vrijdag wakker met barstende hoofdpijn, een Dafa 1g bracht soelaas maar ik moest wel een lunchdate afzeggen. Een virale infektie volgens de dokter, ik moet een week rust nemen en Dadhamus bellen voor foto's van mijn nek en volledige rug ! En Gambaran slikken 4/dag om te starten...


Krijg de foto niet gedraaid, horoscoop van deze week die er boenk op zit !

De laatste kallabassen oogst !

Ondertussen heb ik mijn internationaal paspoort ! Zo snel gaat dat ! Ik begin wat rond te surfen i.v.m NY. A.s maandag word ik opgebeld vanuit NY ! Daarna kan het plannen écht beginnen !!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...