maandag 30 augustus 2021

quality time met vriendinnen week

 Mijn week vakantie startte met een donker dagje binnen in de zetel onder een dekentje : Netflix ! Ik keek naar de laatste aflevering van Atypical.

Dinsdag ging ik wandelen én lunchen met een vriendin (de maandelijkse wandeldate) en at ik een duo van kroketten op weer een ander adresje. En ik genoot van enkele zeldzame zonnestralen in de hangmat !

Woensdag ging ik te voet naar een andere vriendin om wat bij te praten. Donderdag rommelde ik wat in de nieuwe kleerkasten, alle dekbedovertrekken en lakens liggen (eindelijk) netjes gesorteerd, ik heb er meer dan ik dacht (bloos)

Vrijdag kocht ik met Kane een nieuwe Dakine rugzak bij Anka (koop lokaal !) en we gaven zijn oud exemplaar in return zodat deze kan gebruikt worden voor een goed doel. We haalden onze broodjesbestelling op bij de Smulbeer (ook al lokaal !) en deden inkopen voor de bbq van zaterdag.

Ondertussen kreeg ik van manlief een draadloze muis en headphones, geen gedoe meer als ik Netflix, ik werd gek van al die draden die constant in mekaar draaiden.

Zaterdag feestje voor Dean zijn verjaardag met mijn ouders en zijn peter en meter. Bbq, de weersomstandigheden waren heel grillig dus besloten we binnen te eten. We konden wel een hele tijd nog buiten genieten van de zon ! Weer bijpraten met vriendin nr 3 en zo heb ik ze allemaal gehad deze week !

Zondag opkuisen en relaxen.

1 opmerking:

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...