maandag 24 mei 2021

eerste stap richting vrijheid is gezet !!!

 Slecht geslapen de nacht van zondag op maandag. Maandagochtend deed mijn hoofd pijn en zat ik met een verstopte neus. Ik zorgde dat de kids vlot de deur uitkonden en legde me neer in de zetel tot iets na 10. Het lijkt erop dat ik een megadikke valling heb maar verdorie die had ik in maart ook al ??? Is dit zo of zijn dit allergie aanvallen, ik weet het niet meer en moet ik geen zelftestje doen zodat ik morgen kan gaan werken (ik zal maar weer zo gek zijn om te gaan werken !)

Manlief bracht zelf testen mee en tussen de soep en de patatten deden we de test die zoals verwacht negatief was. Ik heb geen koorts en hoest niet of ben niet kortademig alleen dat snot en die verstopte neuzen ben ik zo beu ... toch eens verder moeten testen waarvoor ik nu precies allergisch ben denk ik dan ...

Op vrijdag leek het ergste door, ik neem trouw een pilletje en spray in mijn neus elke ochtend en avond.

Zaterdagochtend werd de graafmachine geleverd, Kane's speelgoedje voor het verlengde weekend ! (Ondertussen al de derde keer, de eerste keer was hij 8 !) Het gras werd afgeschraapt zodat er nieuw kan gezaaid worden. De "compostbak" die ze jaren geleden in mekaar hadden getimmerd werd vakkundig verwijderd, stak behoorlijk wat goeie aarde in maar had zijn beste tijd gehad ...

Netjes afgeleverd vooraan

Even langs het veld naar achter !


Hier keek hij al zolang naar uit !


Gras afschrapen

Komt dit ooit nog goed ?



Werkschoenen zijn beetje vuil ...
Zondag werd er verder gewerkt vanaf iets na 9. Tegen de avond was het eerste deel al opnieuw ingezaaid. Pinkstermaandag gaan de werken verder !

En één van onze nieuwe kippies is al beginnen leggen, zo van die superkleine eitjes !!!





2 opmerkingen:

  1. Mooi, hopelijk krijg je kuikens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als we op voorhand zeker zouden weten dat er hennetjes uitkwamen, zouden we het wel eens riskeren maar anders niet !

      Verwijderen

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...