zaterdag 23 december 2023

vakantie !

 Maandag had ik om 9u30 afspraak voor een gelaatsverzorging inclusief wenkbrauwen bijwerken, het was mijn allereerste gelaatsverzorging bij de dame waar ik langs ga voor een pedicure. Ook dit deed ze meer dan goed ! Daarna reed ik all the way naar de Zeb waar ik een hemd scoorde voor nog geen 13 euro en een warm, supercomfy zittend pulleke van Mango én witte Puma baskets.

Dinsdag regende het de ganse dag en ging ik 's avonds naar de Tai Chi les. Leuk en inspirerend maar weer een move die ik niet direkt kon nadoen en dan word ik gefrustreerd en denk ik aan afhaken... aan de andere kant wordt de groep wel hechter.

Woensdag naar Ikea met bonneke en na de middag naar de markt.

Donderdag naar Botanica, daar staan mooi gemaakte kerststukken, ik kocht er ééntje met een witte, houten slee en een Elho bloempot om nog een kamerplant te verpotten. Na de middag maakte ik in mijn ééntje een wandeling van 1.5u moet ik méér doen !

Vrijdag ging ik bloemschikken in de Klapper : een kerststuk, gelukkig dat bonneke erbij was want dat is niks voor mij ! Wel blij met het eindresultaat dat ik thuis nog wat gepimpt heb


Zaterdag trokken we naar de grannies, ik stofzuigde er en manlief fikste alle lichtpunten. Alles onder controle voor Kerstavond !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...