maandag 20 maart 2023

nieuwe (zeldzame) planten stekjes !

 Maandag om 14u wandelde ik naar iemand met wie ik had afgeproken om naar een vergadering te gaan omtrent een volgende garageverkoop, blijkbaar zit ik nu toch weer in het organiserend comité ...

Dinsdag wandelde ik 40' op de loopband en stond ik op de PP, ik dacht in mijn eentje te gaan wandelen maar het regende frekwent vandaar de indoor sessie.

Woensdag trok ik met bonski naar de markt waar ik lekkere bokes kocht en een stuk kriekencake en een pruimentarteletje van het Broodmieke. De zon scheen de ganse dag alhoewel er winterse buien waren aangekondigd (en afgelopen nacht was er plotseling out of nowhere een donderklap omstreeks 1u)

Donderdag was een aangename werkdag zonder uitgeput gevoel ! Ik keerde thuis met 3 gele ranonkels ! Bonneke trakteerde op frietjes bij Cheff in Winksele.

Vrijdag plantte ik mijn 3 nieuwe aanwinsten (stekjes)

een Alocasia 

Bloodleaf
Philodendron "pink princess"




Zaterdag nieuwe nageltjes : groen ! Ik maakte alle witte (grote) buiten bloempotten proper en verwijderde wat verdorde takken/afval/onkruid in mijn plantentuin.

Zondag tijdens de wekelijkse chat was er even een heel awkward moment en kregen we een realitycheck die mijn ganse dag verpestte...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...