maandag 29 augustus 2022

week 8

 Op maandag kregen we nieuws van UCLL, Dean is nu officieel student ! We kregen de eerste rekening en die valt mee ! Kane scoorde via tweedehands.be nog wat Stihl goodies. Zijn spaarrekening is serieus geplunderd, gelukkig komt binnenkort al een aardig bedragje weer bij dankzij zijn wekelijkse studentenjob.

Op dinsdag kocht hij zijn Stihl kettingzaag in zijn favoriete winkel in Leuven mét veiligheidsbroek.

Ik maakte een fikse wandeling met mijn wandel buddy !

Woensdag namiddag trokken we onder ons vier naar Mechelen naar de nieuwe AH XL, wat een zalige ruime winkel ! Ik had genoeg gespaard om 2 hamamdoeken en washandjes te kunnen kopen en dat kan niet als je aan huis laat leveren vandaar. Ik hoop écht dat we binnen enkele jaren een AH in Haacht hebben want heel veel producten die wij kopen zijn er een pak goedkoper !

Vrijdag ochtend rond 8u15 vertrokken manlief, Dean en Matthias (maat van Dean) naar Calais om daar in te schepen op de Spirit of Britain richting Dover. Vandaar verder naar Birmingham om in te checken in een appartement dat ik huurde via Booking.com

Zaterdag aten Kane en ik als avondeten een crèmeke van bij Crepe & Creme, lekker terwijl ons mannen onderweg waren vanuit Birmingham.



Begin deze maand kocht ik een bulb/tuber van een Caladium Red Flash, ik had mijn twijfels omdat het al zomer is maar hij groeit en snel maar ik ben heel benieuwd hoe dit gaat eindigen

 21/8

27/8

en een tweede scheut ...


Zondagochtend om 1u45 waren we terug volledig !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...