zondag 2 januari 2022

Holiday Walk - Christmas

 zaterdag 25/12/21

Uitgeslapen, ontbeten en een klein wandelingske gemaakt in de regen. Daarna heel lang gechild op de kamer. Gewandeld richting Grand Central Station waar we iets voor 14u opgepikt werden door Patrick Van Roosendaal van BENY voor een Holiday Walk die ik geboekt had via Connections. (236 euro) 

We hadden daarvoor een hotdog gegeten van zo'n typisch foodtruck standje aan 5 dollar per stuk.

We waren met 8 waarvan 4 franstalige dus tweetalige toer én er was een BV bij de vlaamstalige, ik had ze direct herkend zelfs onder haar muts, ze was wel sympathiek want ze gaf ons nog een tip om te doen op het einde van de toer. Ik geef haar naam niet maar een tip : "The Wolfpack". Patrick rende van hot naar her met ons door het station, er is een tennisbaan die je kan huren aan 275 dollar per uur, met de feestdagen was het maar 150 euro ! We kwamen heel wat leuke dingen te weet.

Ons Kerstdiner was triestig eigenlijk : een broodje uit de 7/11. We gingen slapen rond 22u na de Repair Shop Kerstspecial op TV.




gids in actie en de BV erachter met haar pinnemuts

grootste krans die ik ooit zag

at the station





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...