maandag 22 juni 2026

onzen Amerikaan gaf de geest

 Dinsdag de geraniums geplant bij bompa, een jobke waar ik 1.5u zoet mee was !



Woensdag lekker thuis en nieuwe nageltjes :  kleuren blauw frenchkes met op  vinger een bloemeke.


éénjarigen doen het goed op de vensterbank

den allereersten Dahlia !!!


buitenfrigo binnen gehaald voor den drank in te zetten

Ik vond al een paar keer dat mijne Pepsi ni zo fris was als anders en jawel op vrijdag bleek onzen Amerikaan niet meer te koelen (maar het diepvries gedeelte was nog ok) dus hevelden we alles over naar onze frigo in de kelder en één van onze buitenfrigo's en den diepvries kon nog bij de diepvriezer in de berging. Hij was al 17 jaar geworden !
Zaterdag bestelden we een nieuw exemplaar bij Elektro Bries in Werchter, nen zwarten Beko met 4 deuren met bovenaan volledig koeling en onderaan maar 1 klein gedeelte vries aan 1 kant, zo wilden we hem hebben ! Tijdens de nacht weer een ferme geut regen én onweer, het was dan ook fokking warm en het wordt de komende dagen niet frisser...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

onzen Amerikaan gaf de geest

 Dinsdag de geraniums geplant bij bompa, een jobke waar ik 1.5u zoet mee was ! Woensdag lekker thuis en nieuwe nageltjes :  kleuren blauw fr...