Dinsdag de geraniums geplant bij bompa, een jobke waar ik 1.5u zoet mee was !
Woensdag lekker thuis en nieuwe nageltjes : kleuren blauw frenchkes met op vinger een bloemeke.
éénjarigen doen het goed op de vensterbank
den allereersten Dahlia !!!
buitenfrigo binnen gehaald voor den drank in te zetten
Zaterdag bestelden we een nieuw exemplaar bij Elektro Bries in Werchter, nen zwarten Beko met 4 deuren met bovenaan volledig koeling en onderaan maar 1 klein gedeelte vries aan 1 kant, zo wilden we hem hebben ! Tijdens de nacht weer een ferme geut regen én onweer, het was dan ook fokking warm en het wordt de komende dagen niet frisser...







Geen opmerkingen:
Een reactie posten