maandag 6 maart 2023

 Maandag moest ik bij mijn bazin langs om mijn documenten binnen te leveren en een nieuwe planning te krijgen. Eer ik in Haacht was, man man man, file van aan de brandweer tot aan de rotonde, altijd lachen wanneer er werken doorgaan en dan nog liefst op 2 plaatsen tegelijk zodat alles hopeloos komt vast te zitten. Ik vermijd Haacht momenteel, simpel ! Ik belde met meter/vriendin C. om bij te praten. So far so good with my body !!!

Dinsdag wandelen met vriendin R., lunchen bij Basil, een boerensmos gegeten, de naam smos waardig en daarna verder gewandeld, serieus koude wind wel ! Het vriest weer 's nachts ! Jupiter en Venus staan te blinken aan de hemel momenteel.

vorig jaar gekocht in een bloemenwinkel, in de grond gezwierd et voila

De werkweek tot een goed einde gebracht, energie over maar ik voel wel aan mijn rug dat ik gewerkt heb dus het bezoek aan de kiné was geen overbodige luxe ! En die schouder doet weer meer pijn ...

Vrijdag trok ik naar Ikea in Zaventem. Aankomst tegen openingstijd dus lekker rustig, snel oppikken wat ik moest hebben en wegwezen ! Daarna door naar Delhaize in Haacht om inkopen te doen voor de komende pizza party.

Op zaterdag was het Kane's vj feest part 2 met de andere kant van de familie dus 14 man in da house met nogmaals aperitiefhapjes (waaronder enkele keilekkere tapenades) en versgedraaide pizza.

Zondag een jaar geleden besliste ik geen chocolade meer te eten en ik blijf doordoen !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...