maandag 12 september 2022

mega spierpijn

 Maandag was het weer warm, het mag gaan ophouden, de herfst mag van mij (en vele anderen) vandaag starten met regen en wind en koudere temperaturen ! Kane moest niet naar school (extra dagje wegens onkruid duties tijdens de grote vakantie) en trok met maten naar de jaarmarkt in Leuven.

Dinsdag ochtend had ik om 9u afspraak bij een personal coach in Haacht om oefeningen te doen om mijn rug te versterken, dat viel reuze goed mee, ik zweette als een rund maar kon het goed verteren. Benieuwd wanneer ze in mijn mailbox vallen zodat ik ze ook thuis kan doen. In de ideale wereld zou ik dit wel 1 à 2/week willen doen maar aan 65 euro per sessie ...

De mail was er in de late namiddag en op woensdag zag ik af want ... spierpijn om te sterven zoals verwacht in mijn bovenbenen en boven armen maar no pain no gain. Trappen doen is een ware kwelling/zelfpijniging.

Ook donderdag verliep hels, ik was een stuk minder productief want bukken deed ik niet maar ik was al lang blij dat de spierpijn niet verergerd was. Dean's boeken zijn aangekomen !


En de Queen of England stierf op 96 jarige leeftijd, the end of an Era ...

Vrijdag ging ik 2u wandelen met een vriendin om aansluitend te lunchen bij "De Buren", suggestie op de kaart was de Caesar Salad en die smaakte ! De spierpijn is een pak draaglijker. Bpost bracht mijn vaste planten die ik bestelde bij tuinadvies.be

Zaterdag bleken mijn kuiten een beetje pijnlijk, bewegen is gezond zenne ! Het regende gans de dag, goed voor het gras en alle plantjes, enkel jammer dat ik mijn aankopen niet kan planten. Het was Hoacht Schloagert, Kane ging al in de namiddag helpen met een maat, dat had hij woensdag namiddag en vrijdag na school ook al gedaan. Dean ging naar zijn vriendin van 14u tot 21u dus zat ik een groot deel van de dag alleen.

Ook zondag genoot ik van een dag alleen zijn, Dean naar Leuven vr Pokémon hunting en de rest helpen afbreken na het schlagerfestijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...